Tak na prawdę to już podstawa dla każdej firmy, jedne są fajniejsze, a pozostałe gorsze, ale każda powinna spełniać kilka ważnych funkcji. Jakie to funkcje? Rozwianie kwestii w tym wpisie.
Identyfikacja wizualna w praktyce
Od kilku lat możemy zaobserwować coraz więcej przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Osoby pracującej w takiej firmie zajmują się nie tylko tworzeniem logo danej marki czy haseł reklamowych. Coraz częściej takie usługi obejmują kompleksowe dbanie o rozwój i odpowiednią strategię marketingową danej firmy.
Bardzo często do zakresu obowiązków specjalistów od identyfikacji wizualnej należy także projektowanie opakowań dotyczących konkretnego produktu oraz tworzenie stron internetowych. Zatem, aby zapewnić doskonałe funkcjonowanie takiego przedsiębiorstwa należy zgromadzić specjalistów z wielu branż takich, jak informatyka czy projektowanie.
Wikipedia o webmasterze
Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster
Brzydka strona
Tajniki tworzenia stron coraz łatwiej posiąść, dlatego też mamy coraz więcej amatorów i półprofesjonalnych firm zajmujących się ich tworzeniem. Na tym wypełnionym po brzegi rynku trudno znaleźć odpowiedniego fachowca z tej dziedziny. Ponieważ strona nie powinna być zrobiona dla samego faktu posiadania strony. Musi być wizytówką, nie w dosłownym znaczeniu, naszej firmy, oferty itp.
Strona może zostawić wrażenie na kliencie i tylko od jej wykonania zależy jaki będzie jej odbiór.Zbyt skomplikowany design może być ryzykowny, bo zmniejszy czytelność naszej witryny, a co za tym idzie zmniejszy chęć interakcji z treścią na niej zawartej. Konwersja powinna być podstawowym czynnikiem determinującym wygląd naszej strony i jeżeli jest brzydka to najzwyczajniej odstraszy odwiedzających.