Korzyści e-commerce w Wikipedii
Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:
oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Internet- miejsce wygodnej sprzedaży
Sprzedaż rozmaitych artykułów w Internecie w ostatnim czasie stała się szalenie popularna. Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na zakupienie określonego towaru. Dzięki temu, że korzystamy z Internetu obecnie właściwie w każdym miejscu możemy nabyć artykuły nawet korzystając z telefonu komórkowego.
Oprócz wielkiej wygody e-commerce cechuje się również często o wiele niższą ceną. Trzeba przyznać, że internetowa sprzedaż towarów jest często tańsza, gdyż sprzedawca nie wlicza w koszty produktu kosztów związanych na przykład z wynajmem lokalu. Dzięki temu możemy nieraz nabyć ubrania czy różne inne przedmioty w naprawdę korzystnych cenach. Nic więc dziwnego, że taki sposób sprzedaży z roku na rok stał się coraz bardziej popularny.
Cytat o designie w Wikipedii
Często zamiast projekt (designerski), mówi się design, i tylko z kontekstu wynika, z którym pojęciem mamy do czynienia. Design jako cecha produktu, nie jest projektem, na bazie którego ten produkt powstał lub powstanie, podobnie jak czerwień nie jest projektem czerwonej torebki, lecz jej cechąpotrzebny przypis.
Jeśli widzimy produkt finalny, a nie znamy jego projektu, to używanie pojęcia design jako projekt niesie ze sobą ryzyko błędu. Wyjaśni to przykład, w którym omawianą cechą jest wygląd, określany ? dla uproszczenia ? potocznymi słowami: "ładny" lub "brzydki". Określenie "ładny design" (jako projekt) ? nie musi być prawdziwe, bo projekt mógł być brzydki, a wykonawca wykonał dzieło niezgodnie z projektem. Można jednak się upierać, że dzieło powstało w oparciu o inny projekt, który właśnie był ładny. Rzeczywiście mogło tak być, ale to nie znaczy, że ładny wygląd zawsze jest skutkiem ładnego projektu, niekoniecznie oryginalnego. Możliwa jest bowiem sytuacja, w której wykonawca zaczął wykonywać dzieło w oparciu o oryginalny (brzydki) projekt, ale w trakcie pracy nieco improwizował, wprowadzając spontaniczne zmiany, na skutek których uzyskał efekt lepszy od zamierzonego przez projektanta. Wówczas stwierdzenie "ładny design" w sensie "projekt designu" jest fałszywe, bo ładnego projektu nie było.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Design