Dojazd do klienta
Zwykle awaria, nawet najdrobniejsza jest sporym zaskoczeniem dla osoby, której dotyka. Zazwyczaj awarie następują podczas intensywnej pracy i wydaje się, że są one wtedy najbardziej nie na miejscu, jak tylko to możliwe. Niejednokrotnie hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych to operacje, które muszą być przeprowadzone niemalże w trybie natychmiastowym, dlatego bardzo dobrym rozwiązaniem jest utworzenie numeru telefonu, pod który mogą zgłaszać się osoby potrzebujące nagłego kontaktu z serwisem. Dzięki temu można znacznie przyśpieszyć proces przeprowadzenia naprawy, zwykle także ekipa serwisowa bez problemu przyjeżdża w miejsce, gdzie awaria miała miejsce i tam dokonuje potrzebnych napraw.
Awaria w sprzęcie budowlanym
Bardzo często w przypadku takich maszyn roboczych, jak koparki czy spycharki mamy do czynienia z sytuacją, w której prace wykonywane tym sprzętem są z dala od miejsca zamieszkania właściciela tego urządzenia. Dotyczy to zwłaszcza robót wykonywanych na przykład podczas budowania autostrad i tak dalej. Wtedy awaria jest dużym problemem, zwłaszcza z tego powodu, że często tak zwane szybkie trasy są budowane z dala od zabudowań. Hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych coraz częściej jest usługą dostępną na telefon, co znacznie poprawia możliwość szybkiej naprawy. Jest to bardzo ważne szczególnie dla tych usługodawców, którzy muszą wykonywać prace w naglącym terminie.
Części z serwisu
Niejednokrotnie zdarza się, że najlepszą i najszybszą naprawą maszyny roboczej jest wymienienie zepsutej części na nową. Stare, zużyte części często nie nadają się do naprawy lub zlikwidowanie powstałych w nich szkód byłoby zbyt kosztowne. Dlatego też właściwie każdy serwis zajmuje się wymianą części w maszynach roboczych. Bardzo często producenci tychże części współpracują z konkretnymi serwisami, co obu stronom może zwiększyć zyski z takiej współpracy. Skuteczna hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych bez takiej obopólnej współpracy w wielu przypadkach byłaby po prostu niemożliwa, więc nic dziwnego, że wielu właścicieli serwisów podejmuje taką współpracę.