to jedna z najbardziej rozwijających się branży internetowych. Prawie każda firma posiada stronę w internecie, a świeżo powstałe chcą ją szybko stworzyć. Czy opłaca się inwestować w stronę firmową?
E-sklep
E-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwierdzenie jest prawdziwe dla sporej części prowadzonych sklepów stacjonarnych, a nawet usług...
Warto więc już teraz pomyśleć o stworzeniu sklepu, ponieważ jest na zapotrzebowanie, ludzie coraz częściej chcą mieć możliwość zobaczenia oferty zanim pojada do stacjonarnego sklepu lub kupią towar przez nasz sklep.
Handel elektroniczny- geneza
Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny
Standard w firmie
Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.
Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.