O ulotkach
Na temat skuteczności ulotek można powiedzieć kilka konstruktywnych rzeczy. Po pierwsze ulotki rozdane w odpowiedniej ilości, faktycznie mogą sporo zdziałać, ale rozdanie ich za dużo może skutkować negatywnym postrzeganiem reklamowanej firmy. Ulotki raczej nie są niezawodnym źródłem nowych klientów, ale wpływają na świadomość istnienia danej marki w okolicy, gdzie są rozdawane.
Sprawa z ulotkami jest o tyle skomplikowana, że w przeciwieństwie do innych form reklamy, ulotki trzeba rozdystrybuować. Wiąże się to z zatrudnieniem odpowiedniej ilości pracowników oraz pokrycie kosztów ich pensji, co zwiększa koszty reklamy. Należy też pamiętać, że i tak większość ulotek ląduje w koszu, więc konwersja może okazać się bliska zeru.
Promocja marki
Promowanie marki w regionie korzystając z różnych metod reklamy jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój firmy. Dobrze oznaczona siedziba firmy, z dobrze widocznym znakiem (logiem) firmowym oraz estetycznie wyglądająca informacja o usługach może przyczynić się do zwiększenia ilości klientów szukających konkretnych usług.
Do tego warto pomyśleć o kilku potykaczach i reklamie mobile jeżdżącej lub stojącej na dużym parkingu. Przyczepa reklamowa i oklejony samochód pozwala na dość skuteczna reklamę oraz zwiększa widoczność firmy na tle konkurencji w danym regionie. Dość fajnym pomysłem jest też reklama mobilna z nagłośnieniem, jednak należy z tym uważać, aby nie przesadzić z nachalnością takiej reklamy.
Promocja i reklama firmy
Reklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na których nam zależy. Należy pamiętać, ze liczy się każdy format i kanał promocji: reklama outdoor, przyczepy reklamowe, promocja w internecie.
Każda z tych form reklamy przynosi kolejnych klientów i zwiększa świadomość marki w danym regionie.