Nie można stać w miejscu, zwłaszcza w prowadzeniu sklepu. Warto stosować nowe metody docierania do klientów, takich jak . Dlaczego? Zapraszam do czytania.
Brzydkie strony
Strony figurujące w sieci czasami przerażają swoim wyglądem, a co za tym idzie...odstraszają potencjalnego interesanta. Najgorzej wypadają niestety duże instytucje państwowe i rządowe oraz strony hodowli zwierząt. Szczerze mówiąc ja od razu wychodzę ze strony jeżeli jest brzydka.
Robi tak pewnie spory odsetek odwiedzających i czują się zrażeni nie tyle do samej strony, co do firmy, do której ta strona należy. Strony w dzisiejszych czasach nie są drogie, więc nie widzę problemu, aby stronę zaktualizować. Jak głosi popularne przysłowie: Jak Cię widzą, tak Cię piszą; I coś w tym jest.
Prowadzenie strony firmowej
Współczesny biznes warto prowadzić na wielu płaszczyznach i reklamować usługi w rożnych źródłach. Strona internetowa wydaje się być podstawą w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie. Zwłaszcza usługi bardziej współczesne, takie jak serwis komputerowy, czy naprawa telefonów. Ludzie będę chcieli znaleźć Twoją ofertę właśnie w sieci.
Jeżeli jej nie znajdą to znajdą stronę konkurencji, a to strata nie jednego, nie dziesięciu, ale nawet setek potencjalnych klientów! Niestety dalej wiele przedsiębiorców wydaje się być przekonana, ze strony nie potrzebują, a szkoda.
E-sklepy
E-commerce zaczyna bardzo dynamicznie zdobywać rynek i ilość e-sklepów zwiększa się w zastraszającym tempie. Jeżeli jeszcze nie masz e-sklepu to znaczy, że już jesteś w tyle za swoja konkurencją. I to stwierdzenie jest prawdziwe dla sporej części prowadzonych sklepów stacjonarnych, a nawet usług...
Warto więc już teraz pomyśleć o stworzeniu sklepu, ponieważ jest na zapotrzebowanie, ludzie coraz częściej chcą mieć możliwość zobaczenia oferty zanim pojada do stacjonarnego sklepu lub kupią towar przez nasz sklep.
Na początku, jeszcze przed allegro...
Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny