Kobieca sprawa
Wszyscy to wiedzą - nigdy żadna z nas nie powie, że ma wystarczająco dużo ubrań. Nigdy też nie padnie z naszych ust, że "kochanie, przecież mam się w co ubrać - nie potrzebuję kolejnej pary spodni, tego pięknego...sweterka w morskim kolorze, ani tych boskich szpilek..." Tak już mamy - każda z nas lubi sobie czasem (albo często) kupić coś nowego. A najlepiej kupować takie ubrania, których nie zobaczymy a naszych koleżankach, bo wiadomo - nie ma nic gorszego niż dwie tak samo ubrane kobiety! Tak więc droga czytelniczko - zamiast wybierać się po raz kolejny do galerii handlowej, poszukaj czegoś fajnego w sklepie internetowym!
o sklepie internetowym z Wikipedii:
Sklep internetowy ? serwis internetowy dający możliwość kupowania i sprzedawania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B.
Forma ta staje się obecnie coraz popularniejsza z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i często wynikające z tego niższe ceny towarów), a ponadto daje to możliwość szybkiego porównania cen u wielu dostawców.
Częścią sklepów internetowych jest strona www na której klienci zapoznają się z ofertą i składają zamówienia (zakupy przez Internet). By więc skorzystać z usług sklepu internetowego potrzebna jest przeglądarka internetowa.
Elementem każdego sklepu internetowego jest strona z ofertą, czyli tak zwana podstrona (lub wiele podstron) zawierająca opis towaru lub usługi, którą można zamówić za pomocą danego sklepu. W sklepach, które handlują wieloma produktami stosuje się najczęściej kategorie ? np. w przypadku sklepu handlującego zimowym sprzętem sportowym kategoriami będą: narty, deski snowboardowe, wiązania itd. Kategorie grupują produkty według ich rodzajów. W przypadku bardziej złożonej oferty stosuje się również podkategorie lub tzw. drzewa (czyli wielopoziomowe kategorie).
W większości sklepów on-line funkcjonuje tzw. koszyk. Jego działanie jest identyczne z tradycyjnym koszykiem na zakupy, z tą różnicą że dodanie produktu do koszyka odbywa się za pomocą kliknięcia na odpowiednie hiperłącze przy danym towarze czy usłudze.
Niezbędnym elementem sklepu internetowego jest również formularz, w którym to kupujący podaje swoje dane niezbędne do przeprowadzenia transakcji ? czyli dane osobowe kupującego, adres dostawy. Bardzo często kupujący musi podać również swój adres e-mail (na który przychodzi potwierdzenie dokonania zakupu) oraz numer telefonu.
Sklep internetowy oprócz części dostępnych dla kupujących posiada również panel administracyjny przeznaczony wyłącznie dla pracowników sklepu. Najprostszy taki panel posiada opcję dodawania, edytowania i usuwania oferty. Rozbudowane panele administracyjne pozwalają na zarządzanie również bazą klientów, zamówieniami, drzewem kategorii, subskrypcją, wiadomościami na stronie. Zaawansowany panel posiada również rozbudowane statystyki sprzedaży, pozwala również na eksport i import ofert np. do plików XML. W niektórych panelach istnieje również możliwość edytowania informacji o sklepie takich jak: koszty wysyłki, adres sklepu, FAQ itp.
Dodatkowo sklep internetowy może zawierać szereg opcji dodatkowych takich jak np. czat, subskrypcja, księga gości czy nawet forum internetowe, na którym klienci wymieniają się opiniami na temat sklepu i jego oferty.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sklep_internetowy
Kupuj online
Dlaczego warto kupować ubrania w sklepach internetowych? Bo jest szybciej, wygodniej, bo nie trzeba biegać po tych wszystkich sklepach, bo bywa że taniej, i bo naprawdę nie ma problemów ze zwrotem, jeśli zakup okaże się nietrafiony. Na szczęście zakupy online są coraz bardziej popularne - mamy coraz więcej zaufania do sklepów internetowych, lub być może - coraz mniej czasu na tradycyjne zakupy. Wniosek jest jeden - warto oszczędzać czas i pieniądze korzystając z bardzo bogatej oferty sklepów internetowych. W końcu wybór jest praktycznie niczym njeograniczony - każda z nas znajdzie coś w swoim stylu!